Friday, November 25, 2011

HINDI SONG #01

Kalo korang nak tau, aku adalah peminat hero & heroin ni..
Shahrukh Khan & Kajol - the best la.. coupling yg paling seronok aku tgk kalo dorang berlakon
Memang ader chemistry.. sgt2!!
Dan filem dorang yg sgt2 aku suke dari mule filem tu kuar (1995) smpai la ke hari ni adalahh....
"DILWALE DULHANIA LE JAYENGE"

Korang tau x aper maknanye tu?
Jap aku nak google.. aku dh penah tau dulu tp ala2 ingat x ingat je...
Haaa... makna dlm bahasa omputih ialah "The Brave-Hearted Will Take the Bride"
Senang citer, "Si Lelaki Gentleman Tu Bawak Lari Pengantin Pompuan" kot.. hehehe  

So, aku akan post semua lagu2 dalam filem tu untuk korang layan...
Tapi bkn sekali harung la, one-by-one la kan... igt aku xder keje lain? huhuhu

Permulaannye... kite layan VC nih... Ni mase dorang blom start bercinta bagai nk rak lg..
baru kenal2-kenalan.. smpai lps tuh terbercinta..
Tajuk lagu nih : Zara Sa Jhoom Loon Main... LAYANNN....

No comments: