Friday, November 25, 2011

Hadiah Harijadi Yg Tertunggak

Disebabkan ketagihan aku nk makan laksa.. 
Maka malam tadi keluarlah kitaorg sefamily membawa diri ke Jln 223, PJ
Ajak la sekali mak buyung yg comel waima adik aku yg tgh pegnen 15 mggu tu
Syg x snap gambo dia plak.. kalo x bleh la korang tgk perut dia yg cute tu.
(x sabo nk tggu bby dia kuar.. huhuhu :P)

Yang ader cume gambo aku ngan bb farysh mase tgh tggu lif nih.
Tp skrg nih, aku bukan nak citerkan pasal acara makan2 kat sane tu
Tapi aku nak citerkan yg aku dpt birthday present yg tertunggak dr adik aku tu..
Tadaaaaaaaa.... mekap set Estee Lauder + Kerongsang Black Pearl. 
Suke sangat2!!!! Mekasih dik....


































Cume skrg nih aku terpikir2, biler la nk start pakai PB nih..
Macam yg aku war-warkan dlm entry aku INI.
Mcm teragak2 plak nk pakai sbb mcm renyah sket kot
Tapi xper, nk cantik kan... harus lah kuatkan semangat. ;-)

So, mgkn next week la aku start...
Tunggu perkembangan proses pengecutan aku nanti ye...
Adios!

2 comments:

azuraarshad@yahoo.com.my said...

hehehe...suka suka suka!
sapa la adek yg baekkk hati tu kan kan kan!

nurichinta77 said...

haa... lupe plak nk tempekkan muke dia kt entry ni.. huhu.. thx dik!