Friday, November 4, 2011

Blog Bersawang...

Almost 2 weeks aku x update blog aku.. dh agak bersawang..
Semua dek kerana aku outstation, aku bizi01, aku bizi02, aku bizi03,
Ditambah plak dgn Internet & LAN Connection x ok
Dan PC aku yg mcm kene penyakit siput khinzir waima lembap cam GAMPSSSS!

Hari ni plak hari last keje, sok cuti, luse cuti, tulat pun cuti sempena hari raya haji..
Aku balik beraya kat kg, hubby. Parent-in-law wat korban.
Nanti balik, insyaallah aku akan update kat blog nih provided PC & Internet connection ok la kan..
Nak kata bizi, mgkn x bizi sgt la.. xoxo je..
Tp tu la, next week cam nak jalan2 g outstation cari keje plak kot.. well, kite tgk la.. caner kan?

So, dikesempatan ni aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA HAJI kpd semua umat islam.
Pada yg buat korban tu, aku harap ibadah korang akan diberkati oleh Allah s.w.t. amin...

Daaa...

:: mcm2 nk update tau, tp x dpt update lg.. especially psl bdk nih. So, tggu next entry ye, tp x sure biler. ::


No comments: