Thursday, November 24, 2011

Curahan Hati..

Hari ni ntah kenapa aku rs sgt2 x ok.. 
I mean dr segi emosi waima perasaan aku ni.. 
Mcm ader yg x kene je.. emo kot. 
Tp aku control supaya xder org yg perasan (hope btol2 xder yg perasan la kan..). 
Aku sendiri x tau kenapa aku rs cenih - perasaan bercampur baur. 
Sat2 rs suke, sat2 rs moody, sat2 rs nk marah2 org, sat2 rs nk gurau2 ngan org.. 
Hisyyy! nk giler ke aper nih? 
Hanya tuhan yg tau.. huhuhuhu

Papehal pun, aku kene gak teruskan idup.. 
Byk nih keje nk buat... pressure keje pun hanya tuhan yg tau.. 
Who cares kan?

"Wahai Kekasihku Ya Allah... 
Kau permudahkan lah segala urusanku hari ini & berkatilah segalanya. aminnn"

So, aku HARUS kuatkan semangat & bekerja untuk anak-anak-anak-anak-anakku ini..   

Along, Angah & Bulat
Qais & Farysh
MAMA SYG KAMU SEMUA SMPAI BILA-BILA! MUAHHHHHH!

No comments: