Wednesday, November 30, 2011

DI KALA DUKA...

Semenjak dua menjak ni aku down sgt2..
Rasa macam keseorangan... kesepian.. xder kawan...
Perasaan bercampur-baur.. lebih banyak sedih dari gembira..
Aku rasa macam aku x berguna je untuk orang2 sekeliling aku..
Pendapat aku, suara aku sgt2 x bermakna untuk dorang..

Rasa macam tak dihargai oleh orang2 yang aku sayang..
Sangat2 rasa terpinggir!

Aku rasa aku GAGAL jadi manusia yg baik..
Aku rasa macam pengorbanan aku selama ni sia-sia..
Segala yang didepan mata aku, sangat2 x memberangsangkan..
Rasa macam tak berbaloi untuk aku hidup.. Astaghfirullahhh...
Dah berkali-kali aku bermuhasabah... tapi aku buntu..
Tapi aku x lupakan Allah.. tetap setia berdoa kepadaNya...
Semoga diberikan hidayah & petunjuk untuk aku...
Sekarang ni aku masih rasa down...
So, aku jalan2 kat Youtube..
Dan aku jumpe nih..

THE LAZY SONG -  Teringat anak buah aku (Danish & Syasya) menari2.. comel!
Terhibur sket atie aku sekarang ni.. tp sket je la...



Kejap lagi aku nak download, bwk balik umah & pasang kat TV...
Kasi Along, Angah, Bulat, Qais & Farysh joget2 comel.. rindu kat ANAK5!

3 comments:

Charlie's Belle said...

life goes on no matter what happens darl. If there are things didn't go as you planned them, tell yourself God has better thought of it. And ikhlas kan saja whatever happens k. Jangan pandang keliling kita and rase down. You're your own cheerleader babe. Biarlah ape nak jadik around us..yang penting you keep yourself and family happy. I ikhlas orang panggey I psycho dulu although I was really sad and down. Thanks to the person who criticize me..I read almost everything about psycho and alhamdulillah quiet & reserved bukan psycho. Just have to change the way I mix around and not too emotional.

nurichinta77 said...

I agree with u Ms. Charlie's Belle.. sebab tu aku letak video clip ni.. hahahaha... jadi beruk jap, terkinja2.. comel kan.. huhuhu

Lizan said...

sama laah dik...kak ijan pun kadang2 ada rasa..lagi teruk kak ijan lagi lah memerap dalam rumah takde kawan nak ngadu..kalau layan memang boleh jadi meroyan biarlah bukan dalam pantang pun..tapi setan tu jahat kan ..lagi kita bertahan lagi dia kaco kita suh pikir yang bukan2...so, kuatkan jer la semangat..kalau teringat menda pelik2 tu, cuba sibukkan bibir tu dengan berzikir..yg mudah2..sebut allah bayk kali pun takpe sampai takde lagi perasan nak meroyan..it works for me... try eh..