Thursday, November 24, 2011

Hantu LAKSA

Tingin nye nk makan laksa...
Malas nak masak sendiri.. renyah kan... dah la ramai "pembantu" kt umah tu
So, tercari2 la malam td sbb ader sorang FB fren bgtau ader laksa best kt dpn pasaraya OTK
Dari Ampang ke Gombak/Sentul aku merantau cari laksa.. tp sygnye gerai tu bukak lunch hour shj
Hampehhh di situ!

Aku ader lg satu spot laksa best.. aku rs the best among semua2 laksa kt Kl ni kot..
Iaitu kat Mapley Jalan 223, Petaling Jaya
Mlm td lps frust kt Gombak tu, igt nk ajk hbby redirect g sane tp cian anak5(kuase 5 ko), dh mengantuk..
So, cancel nk cari laksa.. just tapau Nasi dgn masakan seafood aje..

Aku tgh pikir-pikir nk masak laksa la.. weekend ni ke.. hmmm.. best gak kan?
Cer kite layan pic nii.. yummy kan??


perah limau nipis.. mmg ummpphh!
Haaa... pic2 nih semua aku x kasi credit kt saper2 pun sbb nih pic laksa yg aku buat sendiri tau. x igt dh biler.. Saper nak????

Nanti biler senang2 aku kongsikan resepi nye k. (tingin nk wat blog masak2.. leh main masak2 kan?) ;-)

2 comments:

Are'ngah Zarini said...

nak jugak!!!

nurichinta77 said...

cepat je are'ngah reply yek.. hehehe.. dtg la umah weekend nanti ye. bleh mkn laksa.. kekeke