Thursday, October 27, 2011

25hb Oktober - Sekali Lagi..

Alhamdulillah, syukur kpd Illahi kerana masih memberi aku peluang bernafas sehingga ke hari ini.. 
dan kelmarin 25hb Oktober, genap umur aku 34 tahun.. dah tua dh.. syukur.. syukur..

Memang la xder aper yg best pun utk hari ulangtahun kelahiran aku kali ni..
Dengan en. hubby yg konon2 nak wish aku tepat jam 12 mlm tp kedaung sbb x terjaga..
Aku cuma dpt sekuntum bunga+ciuman+pelukan je sbg hadiah harijadi aku kali ni.
Syukur lagi sekali.. syg u, abg!

~Ini la bunganye, sekuntum aje~
Pastuh dekat opis pun biase aje.. masuk je opis dh opismate yg wish bufday kuat2
TQ frens sbb igt bufday aku.. dh besar rahmat la tu.. syukur lagi sekali..

Lunch Hour plak, g makan2 kat Mum's Place..
Saper belanje? ader la.. hik2.. jom layan gamba yg 4 ketul itu..

Sayur Pucuk Keledek + Tomyam Seafood
Black Pepper Beef + Soft Shell Crab a.k.a Ketam Pondan
Daela & Bufday Gurl - siap ader Blink2 lg kannn...
Mak Tini & Sue
Pastuh petang sket, tengah aku kebizian tahap cipan.. tetiba ader sorang hamba Allah ni call mintak tlg buat sumting utk dia kt tingkat bwh.. Siap aku merempan kejap sbb dia mcm mendesak aku srh cepat2 trn tgk kan excel dia.. ye lar, aku tgh kebizian buat urgent thing, tp dia sebok mintak aku tgkkan urgent thing dia plak.. Tp xper, aku kan ALONG, so aku trn la jugak utk tlg.. kannnn?

Sesampai aku kt bawah, sorang opismate ni dh tarik tgn aku & laju2 heret aku masuk & aku nmpk sorang lagi tuh berlai melulu.. sekali aku tgk atas meje ader KEK! yesss.. kek dgn tulisan "SELAMAT HARIJADI WATIE".. WAAHHH!! what a surprise!!! btol2 surprise ko.. aku suka2..aku suke2...x sangka, x sangka...

Pastuh aku pun tergedik2 la mcm anak2 kecik celebrate bufday, tiup & potong kek.. hmmm... thanks frens. Sgt2 la aku hargai ingatan korang kt aku.. muahhh utk zana, syazy, azri, asri, khaizir & farrel.

kek aku... ihikk!
So, itu sahaja coretan peristiwa dihari ulangtahun ku.. adios!

1 comment:

daela said...

Happy birthday lagik....byk kali da sy wish ni...