Wednesday, July 20, 2011

:: Lipstik Brand Elianto & Maybelline x bagos ehh??::

 Kata orang mekap brand ELIANTO & MAYBELLINE best. dah tuh reganya x mahal. mmg aku suke, dan aku dok pakai pun. warna2nye mmg cun. jenis aku,aku akan beli 2 warna yg bleh dipadankan dgn semua baju & semua suasana. pendek kata aku xmo membazir, beli smpai 5-10 warna semata2 nk sesuaikan dgn baju. dan jenis aku jugak aku akan pakai smpai abes, then baru gantikan yg baru.

Tapi skrg ni aku rs aku kene beli yg baru la dah sbb lipstik aku yg ader ni dh 'cacat' dikerjakan oleh Qais. alkisahnye, dia suke sgt menyibuk time aku bersiap2 nk g keje, almost everyday. kalo aku x kasi, dia akan melalak mcm kene pukul. tp kalo aku kasi mekap, haaa.. cenih la jadinyer.. abes!! dh xder rupa dh lipstik aku! muke dia, x payah citer la kan. mesti cam tentera nk masuk utan, berceloreng sane sini. tp aku x snap plak mukenya. nanti2 la aku snap & update. ;-)
 
Nak gaji dh ni, leh gantikan yg bar.. hehehe

Nih la bdk yg sukeee sgt nk mekap ngan mama dia.. dia ckp "syantikkk".. hmmm

Kalau aku ader anak pompuan nanti, caner la agaknyer kan. mesti lg havoc cum chewii nk mekap kan? eeeiii... x sabarnyer!!!!

No comments: