Monday, July 18, 2011

:: Aper jadi kalo makan nasi lemak kicap??? !!::

Hari ni aku kebizian sgt2.. weekend flat sbb cherry berry.. so, pg ni dtg opis dgn bdn yg agak lemah - tp sket je la rs lemahnye sbb terpaksa kuatkan semangat utk bekerja di pagi senin yg indah ni.. huhuhu... 

smpai2 je kan opis, aku bekfas dgn nasi lemak yg hby ku tapaukan.. semangat giler nk mkn sbb perut lapar+pedih+masuk angin - kesan daripada CB weekend tu. sekali aku bukak nasi lemak aku, mate terus terbuntang!!! naperkahh?? naper agak2nye ye? nais lemak bertukar jd laksa kah?? telur bertukar jadi ayam kah?? jawapannyer.. nasi lemak aku xder sambal. kosong! yg ader cuma nasi, ikan bilis, telur & kacang.. adeh la.. aku pun bubuh la kicap.. hmm.. makan la dgn membayangkan kicap itam tuh adalah sambal bilis yg enak. huhuhu... sib baik opismate aku sudi nk watkan nescafe latte yg enak tu.. so, layan la jugak. tp smpai separuh je.. yg separuh lagi aku anta ke "madinah".. huhuhu.

Pas makan je, aku terus layan keje plak.. smpai la kul 5.45pm.. aduyai, ponekkk! tp aku rs puas sbb hari aku nih sungguh2 productive! caya lah watie! hehehe..
 

No comments: