Thursday, July 21, 2011

Dh nk poser, means dh dekat nk raye jugak.. jom tgk bajet!

Hmmm.. tggl lebih kurang 10 hari je lagi utk makan2 disiang hari, pastuh dh kene pose dh. hope aku dpt menjalankan ibadah pose dgn jayanye tanpa sebarang gangguan mental & fizikal. begitu juga dgn supply EBM aku, hope xkan berkurang supaya aku leh supply secukupnye utk bb farysh. kalo merudum, jenuh la aku nk cekau EBM sbb frozen stock EBM aku cume ader 3 botol je setakat arie ni. bknnye xmo wat stock tp sbb bb farysh x suke minum frozen EBM. tp aku akan pulun wat stock time weekend & nk wat tandem nursing.. kumpul sket2 lama2 jadi bukit. biar fridge aku tuh penuh dgn EBM. hehehe...


Tandem Nursing - sebelah pump, sebelah direct bfeeding *pic crdt to google*


Biar Fridge aku penuh cenih *pic crdt to google, again*

Psl nk kumpul stock EBM menjelang pose dh satu hal.. lagi satu hal yg wajib kene pikir adalah perihal persiapan raye... pheww! mmg berpeluh nk memikirkan hal2 cengginih... ader org ckp ''watper ko susah payan nk pikir, kan laki ko ader''.. heyyyy! punye psl la aku nk pikir... mcm la kalo aku pikir, laki aku dh x pyh pikir. kan abg kan? huhuhu... xder la, aku kene la pikirkan same2, baru namanye same2 bertanggungjawab.

so, fes2 aku nk pikirkan theme colour - aku igt nk pakai kaler purple biji gemia la.. hmmm, mesti cun kan? 7 sefamily pakai purple. especiall si tecik aku yg putih tuh, tomeyy!!! eeiii.. x sbr plak aihhh... tp taun nih aku x tempah baju la, x dan... so, aku akan tunjuk2 je. kuih muih dh confirm kene tunjuk2. so, baju pun same la.. sng kan? tp not so soon la, biar la ujung2 bulan pose sket.. time2 org nk wat clearance kot.. hehehe... maklumlah, nk sopping2 utk 7 org.. kalo tersalah plan, bleh rabakkkkkk! poket la rabakk... lgpun xkan sorang sepasang je kan? koman2 pun mau 2/3 pasang. let say 3 psg per head, dh jadi 21 psg!! giler tol... tuh baru baju blom kasut or aksesori kepala aku lg.. huhuhu... alahai en. hby ku syg.. agk2 abg pening x? ;-)...


Cantik an purple bijik gemia ni?... org yg pakai tu pun encemmmm!!! grrrr.. gigil aku nengoknye!
**again, crdt to google for the pic**

Haaa... nih tudung raye aku. samakan dgn kaler baju nye si fahrin tu. OMG!! santek!
*tudung diperagakan dek model aku yg sengal!**

Okey la dulu, nk stop jap sambil nk kire2 budget ni. huhuhu... bak kate Temulak "kasi ekjahhh sikikkkk" :-)

No comments: