Friday, December 9, 2011

Melayan Jiwa Kacau ..

Hari nih sesungguhnya aku banyak keja..
Tapi tak terbuat la dah sebab JIWA KACAU...
Allahuakhbar...

Pepagi masuk opis tadi dengan perut hampir2 putus..
Terus aku capai BIHUN SUP PAMA...
Gi pantry & make it happens! hahaha... mcm ape je ayat aku..
Meaning aku bekfast dgn bihun segera je la..
Jadi la sebagai alas...

Pastuh terus wat keje.. yang sememangnye banyak..
Xder saper nak tolong pun.. maklum la partner in crime dh xder..
So, harus la aku concentrate sorang2..
Buat keje pelan-pelan.. bukan bermakna buat slow2 mcm siput tp berhati2..
Cepat & berhati2 supaya xder yang kokak kat mane2..
Dan aku manage to settle it part by part.. alhammdulillah..

Tapi disebabkan ader lebah yg sibuk je dok berbunyi kirin kanan atas bawah..
Jiwa aku jadi kacau balik..
Then aku stop kejap, aku g selak blog sane sini..
X banyak la, dalam 3-4 blog sempat aku singgah & aku terjah...
Then aku g 4shared, carik lagu2 old skul.. LEMON TREE & MISS U LIKE CRAZY
Waahhhh.. x bleh blahhh! Memang besttt!

Pastuh smpai mase lunch.. so, kuar la cari abg lori.. x dtg plak! Demmm!
Makanya kene la beralih haluan ke Baloh... kecut2 je perut takut kene caj mahal..
Iyer la.. aku tau la aku baru je dpt bonus.. tp xder maknanye...
Naper?? aiiiiii.. malas la nak citer.. nanti lagi kacau jiwa aku nih...
So, tapau la nasi+ikan patin tempoyak+ulam2+sambal belacan = RM6!..
Balik opis makan..alhamdulillahh lagi sekali (terbyg muke bulat yg selalu igtkan aku srh bersyukur)..

Pas makan ni, igt nak smbg wat keje tp teringat plak kat lagu NOVEMBER RAIN..
Terus aku bukak Utube & layan jap..
Pastuh terus buat post nih laju2..
Saje nak sharekan VClip nye kat sini.. BEST!
Jom tgk... Zaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssss!


Haa... bestkan?
So, skrg bleh la smbg wat keje.
Lgpun boss dh msuk.. nanti jd issue plak... dpt kurang lg kot nanti.. huhuhu...

No comments: