Monday, September 19, 2011

Pagi Raye Pertama...

** Entry yg agak basi tp nak jugak aku abadikan dlm blog a.k.a page aku nih**
Yeyyy! Tahun nih beraya kat kg halaman ku yg ku rindui sangat2! giler punyer rindu!
So, pepagi bangun lps mandi sunat, pastuh semua2 org g masjid solat aidilfitri
Tapi aku x ikut la sbb ader si tecik yg lebih memerlukan perhatian aku kan..

Baju aku yg ntah aper2 ntah... Tp okey la, kene dgn tema purple.

Lps semua dh balik dr solat aidilfitri, kitaorg semua berkumpul utk acara bersalam-salaman dgn juraian air mata.. hehehe

Mak & Ayah dh get ready nk nanges.. huhuhu

Dimulai dgn Lakiku nan satu - menantu sulong

 
  Aku sbg anak sulong

Aku lagikkk - tp xder feel nk nanges sgt sbb jadi org kedua kan... hanya sebak.. ihik!

Menantu no. 2

Anak no. 2

Menantu no. 3

Anak no. 3

Anak No. 4

Anak No. 8

Aikkkk!! Maner anak no. 5, 6 & 7?? Anak no. 6 & Lakinye beraya kt Ipoh dulu..
Anak No. 6 & 7 plak dh ilang... ntah maner2 ntah..

Anak No. 9

Diikuti cucu2nye...



Mintak duit raye byk2

Haa.. yg kiri tuh anak no. 7 & yg kanan tuh anak no. 6

Sebaya kannn.. hehehe

Pipi same je kan...

Okey, habis je acara salam2 tuh, kitaorg 5 beradik terus shoot g TESCO
Baru nak shopping2 barang2 nak masak laksa
Giler kau, baru nk masak2..
Ni semua psl kes malas g pasar sehari sblm raye..

Taraaa.. TESCO Mergong.. dh smpai..

Cun kan kaler purple?


Farysh dgn muke stim dia tuh... bosan kot beraya kt TESCO

Pagi raye ngko.. byk giler stok!

PIlih kak pilih..

Bdk sengal yg takut nk kene snap gamba.. mcm encem!

Qais jugak yg kene tggu umahh... cayunk dia!!
So, sesampainye kitaorg kat umah terus sinsing tgn baju & masakkkkkk
Kire 1st day raye, kitaorg x beraya la..
start raya ke-2 baru kitaorg ader aktiviti..
Nantikan entry selanjutnye dr aku besok2 ehh.. tu pun kalo korang tingin nk tau psl  family besar aku la kan...
Adios!

No comments: