Tuesday, June 7, 2011

::What is actually my taste??::

Hmmm.. nih bkn taste nk cari lelaki tau since aku dh ader laki & laki2.. hehehe... Tp nih kasut yg menjadi kegilaan aku tp aku x berkeupayaan nk memakainye. yelar, nk pakai g maner. dh masuk opit kene bukak kasut. pastuh bler kuar jalan2 dgn anak2 xkan aku nk pakai kot.. kasutnye begini :-





Hmmm.. cantik kan? mmg teringin giler nk pakai kasut2 cenih tp tuh la, canotehhh??? hmmm... takat bleh tgk & post kt blog je la sbg luahan perasaan yg teramat teruja ni.. huhuhu...

Tp xper, skrg time to beranak & membesarkan anak.. biler anak dh besar nanti, bleh pasang bdn & bleh la melaram2 dgn kasut yg 5 inci - 6 inci ni... perghhh!! pastuh jalan dgn anak2 yg dh anak teruna tu.. terangkat you!! hahaha... merapu je aku nih kan?

okey la.. cukup la meraban smpai sini.. adios!

No comments: