Thursday, June 23, 2011

::STRESS MANAGEMENT ~ How to handle it??? Tell Me.. ::

Semenjak dua menjak ni aku STRESS sgt2. terasa cam semua2 bende kat sekeliling aku nih beban seberat2 beban dtg menghempap paler aku nih.. biler aku stress, aku nangis smpai sakit paler (migraine), pastuh bengkak2 muka aku, badan2 semua sakit. time aku cenih, dh confirm2 aku xleh nk melayan karenah ank2 aku yg dh sememangnya akan menghavockan keadaan dgn suara dorang yg bising bercerita itu ini, bergaduh la aper semua ader.. so, aku kene berkurung lam bilik gelap.. tanpa cahaya, tanpa bunyi, tanpa gangguan. terus say NO to my hubby also. hmmm... cian dorang tp KESIAN lagi kt diri aku sendiri.

Naper aku jadi cenih?? hmmm... susah la nk describe kat sini. tp aper yg pasti, bangun pagi struggle nk smpai opis xnak kasi punch card merah - dh stress!. biler kt opis tgk perangai2 org sekeliling - stress!, ptg bler dh balik umah bergelumang dgn rutin seharian + melayan karenah anak2 - stress! waktu yg aku agk stabil emosi aku hanyalah waktu tido.. Allahuakhbar!

Hhhmmm... aku try to avoid negative thinking towards myself tp xbleh nk elak la sbb environment aku skrg nih mmg x mengizinkan aku duduk selesa.. tp ake terus2an berusaha & berdoa semoga ader ruang & peluang utk aku kembali bermotivasi demi suami & anak2 aku.. i love u all!

:: Penawar duka lara ::

: Pemporakperanda umah ::

No comments: