Tuesday, June 7, 2011

::New Baby Born::

Tahniah utk Iza & Nizam atas kelahiran cahaya mata no. 2 mereka yg dinamakan NUR AIMY QAISARA (btol ke x ejaan nye pun x tau la), dgn berat 2.4kg kat HUKM. sbnrnye dh 15 hari dh umo baby ni..   mmm... jeles btol tgk org dpt bby girl. aku nih je yg blom ader rezeki. kuar sorang lelaki, kuar sorang lagipun masih lelaki.. smpai dh 5 org. tp xper, org ckp anak lelaki akan menjadi peneman mamanye smpai akhir hayat, insyaallah..
 
~ pink je kan.. maklum la mama & papanye putissss.. maka babynyer pun pink la, nanti 2-3 mggu lg kan nmpk putisss.~

~ comelnye dia isap ibu jari dia tuh.. geram!!!~

So, ader petuakah utk dptkan baby girl nih? kongsi2 la... skrg nih dh mcm kemaruk gler nk baby girl tau. tp saje je xnak tunjuk. papepun, nak gak beranak lagi sorang, nk dpt baby girl.. tp not so soon.. tggu abg2 yg hero2 nih besa2 dulu... pastuh baru leh pegnen balik. penat dowhhh anak berderet kecik2 cenih..

<<tingat kt mak aku yg bersusahpayah membesarkan anak2 dia yg kecik2 seramai 9 org dulu.. kitaorg berderet-deret gak... luv u mak!>>

psssttt : QAISARA tuh adalah reserved name for my coming little baby girl tau.. dh kene kebas. argghh!!!!

:: MORAL : ANAK ITU AMANAH & ANUGERAH DARI YG ESA, BRESYUKUR LA SEADANYA.. AMIN ::

2 comments:

Tea said...

tomeynye. nk cepat nikah, ade anak sendiri lah. xD


BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU

amiey lee said...

heee nama ank kta pun qaisarah