Thursday, August 11, 2011

It's Turned 2 Yesterday!

Alhamdulillah.. semlm genap 2 tahun usia blog aku ni.
Tahniah utk diri aku sendiri.
Walaupun xder la meriah sgt but at least idup kan..
Memula nk blogging dulu ngong sgt..
itu x tau, ini x tau.. tp yelar, benda kite buat, lama2 pandailah kan..
Alar, bagi aku blog nih mcm diary je la..
Owhh.. sesungguhnye aku x suke tulis diary & x penah ader diary
Tapi bleh ader blog, because it's fun!!
Pesal??? sebab buleh buat duit..
Kalo pakai diary buleh ke? bleh? kannn....

Haaa... nih post aku yg pertama..
Published lepas 2 menet aku 'melahirkan' blog ni.

Tapi semlm genap 2 tahun dah...
Hepi bufday nurichinta77!!
Ader hadiah dari nuffnang plak tu..
Apakah itu??? Tengok bawah ni...

Yeyyy!! Aku dah buleh amik duit dari nuffnang dah!! Yeyyy!!
Berapa riban?? alar.. sket je, tp yelah.. saper nk kasi kan? kannnn?

Makan lagi gatal la tgn aku nk menghapdet blog aku ni..
Apatah lagi biler blog aku ader ''Buffered Earning'' ni.


Ini buffered earning yg ke-4 utk aku.
Thanks nuffnang, luv u!!!

Hmmm... hatiku berbunga riang...lalalala...
Tapi aku kebizian plak mggu nih.. penat!
Okey la, nk smbg buat keje.. nanti2 hapdet lg.
Salam.


2 comments:

ken said...

yay.. keep it up! :)

Charlie's Belle said...

waaaahhh!!! congrats2!..all the best and don't give up posting k. Cheers!