Wednesday, August 3, 2011

Futsal Tournament @ Arena Futsal Bangi - Part #01

Seperti yang dijanjikan dlm ENTRY aku yg lps, aku nk update gamba2 bulat mase tournament futsal dia yg lepas...
utk citer2 yg lepas pasal ni, sila la ke SINI, SINI & SINI
Event start kul 8.30 pg, tp aku smpai dh dekat pukul 11pg. sesat dowh cari tempat tu.
Mase aku sampai tu bulat tengah main 1st game.



Yeyyy!! dpt selamatkan gol dorang dari bolos. syabas!!

Game Pertama ni dorang menang 1-0.
Ader lagi 2 game kene main.
Sementara menunggu game ke-2, coach panggil & buat brain storming kat bdk2 tecik nih.







Abes brainstorming, dorang wat cenih sambil jerit tagline dorang.
Tapi aku x dengar & x ingat pun aper tagline dorang tu..
Tau2 bunyi "YEYYYY!!!""

Bdk2 nih mintak snap pic yg nih... so cute!

Tak lama lps tuh game ke-2 pun start. meh layan gambo lagi.
Bkn aper pose2 nih x larat nk wat ulasan lor...



Lawan dorang kali ni budaknye gedabak2..
aku ader terpikir mcm dorang 'import' bdk sekolah rendah je.. huhuhu

Game ke-2, seri 0-0. So bad.. :-( Tapi xper, as long as dorang dh buat yg terbaekkk.

Selang 5 minit lepas game ke-2, terus ke game yg ke-3 (last game). cian bdk2.


Ni lawan dorang utk game ke-3.

Game ni dorang kalah 0-1. Itupun bolos sbb tendangan percuma je.
Bulat kan pendek, so bola lalu canteeekk je kt ujung cari2 dia yg comel tu.
Tp dia mcm terkezut la mase org jerit "GOLLL".. cian dia.
Tapi xper, takat kalah centuh, apedehal?
kiranye team bulat kalah bergaya la. huhuhu...

Semua ader 4 team yg berjuang hari tu.
Sementara menunggu semua game abes, kanak2 ribena ni makan berjemaah dulu.
Isi perut yg kosong dari kul 6pg bertolak lagi.

Baju ijau tu saper??


Owh! dialah en. hasben ku.. ihik!

Nmpk sedap je ayam tuh kan? tp hanya utk kanak2.. :-(

Baju merah tu plak saper?? Owh! itu lah AKU. ihikk!


Yeahhh! BAby...



Berjemaah satu pasukan!

Abes je makan, acara futsal pun berakhir.
Team bulat dpt no. 2. NAIB JOHAN okeyyy.... peringkat Daerah neyy... :-)

Lepas setel semua, berlangsung la plak Majlis Penyampaian Hadiah..
Tp aku smbg story kat Part #02 yeaaaa... muahh!

No comments: