Tuesday, August 11, 2009

My Temperature Rising...

Skunk dh 6.59pm, tp aku still kat ofis. Tggu hubby dtg. Dia dari Klang. Memula dia sms kata nak gerak dari Klang kul 5pm, pastuh aku call lepas tuh, dia kata dia bertolak kul 5.30pm plak. Tp smpai kul 6pm lebih still x sampai2.. So, aku call hubby aku nih continously, dua-dua hphone dia aku dail tp dia x pick-up. Aku dh mula gelisah. x tentu arah pikiran aku nih.. Bukan aper, aku takut ader bende yg x elok berlaku je. So, aku keep on calling2 dia. Sambil2 tuh aku call bbsitter aku, bgtau yg aku lambat amik budak2. Yg bestnye, bbsitter aku bgtau, aku terlupa nk bawakkan pampers untuk baby aku. Ya Allah! caner aku leh jadi alpa sedemikian rupa???? Cian bbsitter aku kene g umah jiran dia yg jaga baby & pinjam pampers dari dorang.. means sok aku kene pulangkan pampers tuh kat jiran bbsitter aku. Sabo jerlah.....

Pastuh, smbg citer...

Aku still dok call hubby aku nih, smpai la 6.50pm centuh, dia angkat phone....ahirnyer! Dia kata masih otw. Dia ckp tanpa ader perasaan bersalah plak tuh... Aku punyer la hanginggggggggggggggg... ye lar, aku kat sini dh menggelabah labah2 tahap cipan yg ilang idung, risau kat dia.. tp dia selambe je! AARRRGGGHHHHHHHHHHHHHH! Rasa cam nk transform jadi HULK jer la.. dh la aku pakai baju ijau arie nih. Aduh laaa.... pastuh aper lagi, aku pun berleter la sepuas2nye smbil air mate menitis2... Sedih la konon sbb hubby aku x pk kan aku... padahal aku risau kat dia sgt2.. sob..sob..sob....

Pastuh aku pun bukak "My Biggest World" nih, aku type la aper yg aku tgh type yg korang tgh bace nih.. 2-3 menet lepas aku mula menaip, temperature aku menurun... and lastly coooool..., senangnyer atie aku nk cool kan? phewwwwwwwwwwwww..... Tuh la dia aku, cepat panas, cepat cool. Bagus gak aku ader blog nih.. at least aku ader tempat nk luahkan perasaan aku nih.

Skunk aku btol2 dh cool & aku harap lepas nih, hubby aku xkan buat aku cenih lagi. Risau siot!

Papehal pun, idup mesti ceria... CAIYOOOKKKK!!!!

No comments: